Jaký je rozdíl mezi glukosaminem a chondroitinem

Glukosamin i chondroitin jsou přirozené stavební prvky tkání našeho těla, zejména chrupavky a pouzdra, které Více »

Silná 4 v boji proti nachlazení pro celou rodinu

Potýkáme se změnami venkovních teplost  a naše tělo začíná pociťovat únavu, únavu nebo dokonce depresi. Více »

Kolik vitamínů B existuje a jak jsou užitečné?

Vitamínový komplex B je skupina 8 vitamínů B (B1, B2, B3, B5, B6, B7, B9 Více »

Svalové křeče, proč se vyskytují a jak se jim můžete vyhnout?

Začít pravidelně cvičit může být výzvou, zvláště pokud jste nikdy předtím pravidelně necvičili. Toto rozhodnutí Více »

Chia pudink

Chia semínka se řadí mezi superpotraviny, bohaté na mikroživiny. Obsahují vysoké množství rostlinných bílkovin, tuků, Více »

Jaký je rozdíl mezi glukosaminem a chondroitinem

Glukosamin i chondroitin jsou přirozené stavební prvky tkání našeho těla, zejména chrupavky a pouzdra, které ji obklopuje. Oba se skládají z jednotek obsahujících cukry a aminokyseliny, které synergicky působí na podporu integrity tkáně, pružnosti, pohyblivosti. Glukosamin hraje důležitější roli při udržování kolagenu a kyseliny hyaluronové, zatímco chondroitin se aktivně podílí na metabolismu chrupavek a přilehlých

Silná 4 v boji proti nachlazení pro celou rodinu

Potýkáme se změnami venkovních teplost  a naše tělo začíná pociťovat únavu, únavu nebo dokonce depresi. Tyto pocity jsou běžné a typické pro sezónní změny, a proto je důležité se jim vyhnout. Co můžeme udělat? Pro zlepšení imunitního systému je důležité dbát na stravu a pohyb, stravu můžeme doplnit i doplňky stravy. Tyto 4 přírodní doplňky

Kolik vitamínů B existuje a jak jsou užitečné?

Vitamínový komplex B je skupina 8 vitamínů B (B1, B2, B3, B5, B6, B7, B9 a B12), které přispívají k tělesné a duševní pohodě organismu a k energetickému metabolismu. Cholin nebo vitamín B4 není považován za součást komplexu vitamínů B, ale byl oficiálně uznán jako základní živina Ústavem medicíny na konci minulého století. Vitaminy skupiny

Svalové křeče, proč se vyskytují a jak se jim můžete vyhnout?

Začít pravidelně cvičit může být výzvou, zvláště pokud jste nikdy předtím pravidelně necvičili. Toto rozhodnutí vede přímo ke změně naší každodenní rutiny, takže si uděláme čas na cvičení a stanovení cílů, které chceme dosáhnout. Obvykle začátek cvičení vede k výskytu bolesti svalů, běžně známých jako svalové křeče. Tato situace, kdy se sval přizpůsobuje nové rutině, může být nepříjemná

Chia pudink

Chia semínka se řadí mezi superpotraviny, bohaté na mikroživiny. Obsahují vysoké množství rostlinných bílkovin, tuků, minerálních látek, zejména vápníku a hořčíku, který přispívá k normálnímu stavu zubů a kostí. Při kontaktu s vodou mnohonásobně zvětšují objem. Hodí se skvěle do redukčních jídelníčků. Připravte si zdravý pudink z chia semínek podle jednoduchého návodu. Ingredience 1/2 šálku chia

Játra, zapomenutá superpotravina

Ceněné jídlo předků Játra jsou doslova nabušená celou řadou mikroživin, které mnohým lidem chybí a navíc se zde nachází v té nejlépe vstřebatelné formě. O zázraku jater moc dobře věděli i naši předci, proto byla součástí jídelníčku snad každé starodávné kultury. Játra se preferovala především jako strava pro ženy chystající se na otěhotnění a již těhotné,

Čím podpořit tělo, když postrádá sluneční svit?

Zima je temným obdobím, kdy je denní světlo jen zhruba kolem osmi hodin a navíc s absolutním nedostatkem samotného slunečního svitu. Aniž bychom si to uvědomovali, tyto aspekty mají značný vliv na lidské zdraví, konkrétně hlavně z pohledu neprobíhající produkce vitamínu D, hormonální (ne)rovnováhy a značné únavy. Jak nedostatek světla ovlivňuje tělo? Střídání světla a